Borås!

Hej människor!

måste bara berätta om igår.
hahahahah bästa dagen :D
skrattade från början till slut !

: min mamma sa att vi skulle till borås på helgen, hem till några vi känner.
  så då gjorde vi det :)
Hahahaha iallafall så har de ett barn!
Hon e tio år men skiiiiiiiit busig!!
jag svär har aldrig sett en vildare tioåring än henne.
hon gör saker man själv it vågar göra.

För det första gick vi ut på gården lite..
hahahha sen det var ¨några barn som kastade en boll på oss..
O sen började hon hära (natalie) o en annan tjej jaga de o slå de :s
hahaha jag filmade!
sen deras mamma kom, hon kunde it svenska de snackade på somaliska elr nåt.
hahah hon ba. hm telefono bla ka mimlö, nåt :D
hahaha sen jag ba omg så jag tog bort min mobil..
sen hon hära natalie skulle kasta en pinne på barnet, hahahahhaha den va en cm från mammans huvud!
sen hon vände sig om, skit sur o kollade på oss medans vi skarattade ihjäl oss ;O

senare på kvällen skulle vi till memani, asså det är typ man går hem till folk you know :P
a omg hon spottade på deras data, hon tog den största kökskniven o skärde i sitt egna hårstrå, hon gjorde översvämning i köket, hon gick in till killens rum o kastade runt saker, rotar i deras lådor.. assa så mkt saker hon gjorde :o
plus hon tar min mobil hela tiden-.- , hon dansar på gården framför alla, o tro mig det är it sån dans ni tror ;O
hon säger fuck you till sina bröder o han är typ 26 eller något.
just det! jag satt på toa (skämmigt) men ändå så hon tog den andra vägen in o skrämde mig :O

hahahahaha jag svär jag har ändå alltid kul med henne ;)

När jag e hemma laddar jag upp bilderna, har ingen usb kabel nu :/



Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0