shopping daaag :D

Heej alla människor !

idag hade jag o lilla Tara shopping dag :)
Igentligen skulle vi t stan men tyvärr blev det it så för tara skulle hem till någon sen :(
Därför gick vi runt i frölunda torg istället, o nu när de gjort om där finns det bättre affärer också :D

Min pappa gav mig en 500 lapp och så hade jag såklart med mig mitt egna kort.
Hade it tänkt köpa så mycket saker faktiskt så det räckte väl :)

Köpte iallafall detta :D

Örhängen från Åhlens: 39;


Halsduk från Lindex 10; hahahhahaha dt va rea :P


Vanligt vitt linne från H&M 49,50;


skiit söta solglasögon från H&M 99;  :D

 
Cardigan elr vad det heter från Gina :)  49; ...rea! 


shorts från NewYorker 199;   Tväääär söta! :)


Sist men it minst!
En underbar skit snygg keps :D 149; .. Stadium!<3


Jaja det var allt jag köpt :)
Totalt blev det 600 kronor, så blev tvungen att lägga till en 100 lapp från mitt kort :D
Haha xD
så gick vi t mc oxå men köpte ba cheesburgare o dricka ;)

Btw, tror jag ska ta bort min ipod i bloggen :)
Den e ba jobbig!
En till sak :o
Har it comviq :( :(

Jaja hejdåååå :D ♥


Kommentarer
Postat av: Tara

HAHAHAHHHA Xd

Rea unge -.-

2010-04-04 @ 20:24:43
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahhahha jaaag veet :D

2010-04-05 @ 21:48:21
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0