skiit kul dag

Heej alla :)

Hahahaha idag var det faktiskt en kulkul dag!
Först fick jag veta att jag fått VG på mitt hemkunskapsprov -.-
Men sen efter det så gick iallafall jag leila o melis till gymmet.
Först tränade vi men sen i slutet sov melis o leila nästan ;O
 
HAHA !
så ba för det gick vi hem.
typ för en timma sen sa min mamma att jag skulle till affären för att panta flaskorna, köpa mjölk och saft(som jag vart sugen på hela veckan-.-)
Därför gick jag ut, men ville såklart inte panta flaskor själv, skämmigt ! :o
Så melis följde med :D

När vi var ungefär vid min dörr putte hon in mig i buskarna !
Och det var taggbuske! , men hon visste ju inte det.
Så påsen fick flera hål.. och jag också!
Plötsligt sa melis:  Sandra.. sandra, du blöder!
Hahahahhahahah vi skrattade ihjäl oss asså jag började blöda på mitt ben :(
 jag vet eeuu :p

REVENGE TIME ;o !


Okej egentligen tänkte jag visa bilden jag tog men jag e inte så dum :(

Nu vet ni iallafall att hon har en jätte ful/rolig min därunder :D :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min blogg för att se ofattbara, galna priser på helt nya, eller knappt använda grejer!

Nördglasögon, wedges i guld, knallröd lackväska, världens sötaste sneakers och massor av annat!

www.Jinasshop.blogg.se

2010-05-01 @ 22:09:02
URL: http://jinasshop.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0