skola igen..

Heej alla glada, söta människor :D

haha, igår började iallafall skolan igen :)
Efter tre veckor!
Då fick jag reda på att jag hade fått g++ på mitt prov ? visste it att man kunde få det :P
Men ändå, efter lektionen ville mia snacka med mig, så då sa hon bara att jag kunde få vg om jag bara försökte lite lite till :P
Igentligen skulle jag it bli såå glad över g++ o vg o så, men mias ämnen.. jag svär man blir glad bara man får g :O
Ett annat resultat jag fick reda på var våran svenska uppsats grej om identitet :P
Jag fick mvg- på den.  hehe :D

Idag trodde jag vi skulle ha persiska prov eftersom samar hade sagt det ;O
Men vi hade det visst it :s .. som tur va!
O imon har vi buffert dag.
Så då kommer vi inte ha så mkt lektion, kolla på film tror jag?
Vet it när vi börjar måste fråga någon!

Jaja har it så mkt att skriva mer..
Måste göra so läxan oxå -.-
Glöm it desperate housewifes idag oxå! :D

Haha heejjdåå ♥

Bilder :D
  

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0