söndag!

hej alla :)

sitter ute i deras balkong med natalie o "solar".
Min mamma ändrade tiden, igentligen skulle vi vart hemma nu men vi åker kl 6 istället.

jaja men här sitter vi iallafall o lyssnar på lite musik :P
hahaha hennes pappa hämtade sån grammofon elr vad det heter, sen vi la i den i datan så musiken lät skit högt.
Över hela gården typ hahah.

Här kommer iallafall bilderna jag sa :)


haha råkade dra av hennes hår :$







Omg vet it vart alla bilder e :o
jag hade skit bra bilder när hon höll på i köket o så, men hon störde mig nu så jag hittade de it -.- !!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0