Museum med familj :P

heej alla.

det är måndag! Och jag sitter här med datan i knät o kollar på tv :D hahhha.
jaja, men alla sover i det här huset..
Imon e jag tvungen att vakna klockan sju ;O
För ska lämna min lille bror på dagis -.-

Idag hade iallafall min pappa bestämt att vi skulle till något museum som min bror gillar :P
hahah så då åkte vi väl dit, det ligger i slottskogen.
Jag tror aldrig jag har vart på museum nån gång :S Kommer faktiskt it ihåg :D
Men men .. där fanns iaallafall typ djur och såna saker..
Det fanns lite bilar som barn kunde leka med så min lillebror (Kosha) tog en o åkte runt :P
hahahha jag hade tråkigt så jag satte fast en grej man kunde låsa fast där bak på bilenoch så satte jag mig bakom min lillebror :D då kom en förälde or sa: du är väl lite för stor för det där. 
Fan vad jag skämdes hahahahahhahahaha :D

men här kommer lite bilder jag tog ;)







omg två ankor (elr vad det e) bråkade om en tjej anka:P
De började blöda !! ;o


Min (ibland) underbara lillebror lekte i parken :P



Detta var min konstiga måndag :)
Hahaha kul var det iallafall ♥

Kommentarer
Postat av: meliiiis (:

hahah, den ''apan'' ser tvär rolig ut :D:D

2010-04-07 @ 11:57:27
URL: http://melisdemircan.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0