Bara för festen..

så har jag inte hunnit blogga.
Men ska inte klaga, det va jätte kul där speciellt när vi skulle sova.
Ni vet när man inte får skratta.. ja då går det ju inte att sluta!
Och eftersom samar ville spendera sin sista dag med sin kusin utan oss så fick vi åka hem ungefär lite efter frukosten! 
Samar gillade min present! (Yes!) hon gick tillochmed och köpte en till nästan likadan :D 

Do you want pictures? Well you´ll gonna get pictures!



morgonen :



Hennes affischer.. herregud!! Mer än 70 :o

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0