hungriiiiiig !!

Hejsan !

Nu har jag kommit hem från skolan.
Ni anar inte hur hungrig jag är just nu ! jag kommer typ dö om jag inte äter något :o
Men min mamma är inte hemma, och det finns ingen mat !
Orkar inte vänta tills hon ska komma och laga något !

Imon slipper jag skolan! kanske inte hela skolan, men iallafall lektionerna !
För jag och melis ska jobba i cafét, mohahahha det kommer bli kul hoppas jag.
Hoppas man fortfarande får ta två saker gratis?

well well, hittade en påse med nudlar nyss. så ska försöka laga det!
haha kommer nog misslyckas ! :(

Kommentarer
Postat av: Tara

Mat xd

2010-08-30 @ 21:35:30
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0