svettaaaaas :O

Sprang precis ut på gården för att byta skor med sandra!
Vi skulle ut och eftersom att hon hade en röd kofta, så sa jag att mina röda skor passade mycket bättre :D
Vi har samma storlek, så vi bytte.
Sen plötsligt när jag kom hem märker jag att jag har svarta skor -.-
Hahahhaha och hon märkte det lika snabbt! så vi träffades på gården och bytte :P

Idag var det en kul dag, tyvärr så blev det lite ändrade planer men de va ändå bra..
Imorgon ska jag träffa melis som kom hem idag! Äntligen,! har inte sett henne på hela sommarlovet.
Har inte hunnit med nåt av det jag skulle göra denna veckan :(
Förlåt shin !!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0