måste plugga ?

helloooo bebisar !

Asså jag känner att jag verkligen måste plugga just nu istället för att bara sitta här, men har inget att plugga på :(
Eller jag har egentligen, men har inte med mig nåt och det jag har med mig är tråkigt..
aja va ska man göra?

Idag åkte vi pulka i typ 3 timmar eller något!
HAHAH, asså först jag sandra kosha tara o lara, sen gick lilla lara hem, och då fortsatte vi !  
shiit asså JAG BLEV BLÖT !

men nu sitter jag här skönt med pappas kofta hahhahahha :blush: 


Kommentarer
Postat av: i know yöu want mee you knööw i waant yaah !

Jag veeet , hoppas den finns :) , din apa , ja skaa fååå den!

2010-12-05 @ 21:18:44
Postat av: Tara

hahahahah du säger lara som om hon är såhär stor eller något xd

2010-12-05 @ 21:57:06
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0