vet att ingen orkar läsa, men det va tidsfördriv :D

-4 FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN
är du singel? - jaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - sån fejk kärlek haha
hur många har du varit kär i? - HAHHAHAHAHA,,,
är du kär just nu? - ehh..nej!

-10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
namn? - sandra
när fyller du år? - 16 mars
några piercingar? - öronen
vad har du på dig just nu? - sköna kläder
vilken årstid är bäst? -  sommaren såklart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova HAHAHHA
vad tycker du mest om hos dig själv? - typ mitt hår elr nåt.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på..

- 10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
vem vet allt om dig? - tara, shirin.
vem är den roligaste av dina vänner? - jag :o skoja ba vet it haha
vem är snyggast av dina vänner? - ingen. :D 
vem är mest partyprisse? - sandra mini tror jag hhahahhaha när det gäller kurdiska fester iallafall !
vem är den du helst har filmkväll med? - just nu shirin :( 
vem av dina vänner är mest "evil"? - tara

- 10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
vem står dig närmast? - mamma , pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yes !
vem är farligast i din familj? - kosha hahhahaha
vem ser roligast ut i din familj? - Pappa!
vem är coolast? -JAG ;) 
har ni något husdjur? - Nej orka -.-
vem har du mest gemensamt med? - pappa utseendet..
vem står för underhållningen? - pappaa!!
vem sover du oftast med? - mig själv haha elr va?
roligaste kvällen med familjen? - olika..

-10 FRÅGOR OM IDAG 
vad har du gjort idag? - lek o buslandet hahah
vad ska du göra nu? - ha tråkigt med datan :/
har du gjort något dåligt idag? - neej..
vad har du ätit idag? - Mat, glass :D
har du duschat idag? - aa faktiskt :)
är du trött nu? - nej!
vad händer i morgon ? - vi får se!
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - neeee

-ANNAT
Hur mår du just nu? -  good ! 
Har du piercat dig? - bara  öronen
Är du hungrig nu? - JAA :(
Vad är klockan nu just nu? - 22.40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook blogg msn

-TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - abir
Vem ringde du senast?  - mamma
Vem sms:a till dig senast? - tara
Vem sms:a du till senast? - tara

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - fredags..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  typ en timma sen, han sover -.-

-ÖVRIGT
Gillar du punkter? - neeej stör mig.
Har du sminkat dig idag? - Nej

-MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  neej
Vilket är ditt favoritband/artist? - rihanna, shakira, bep, asså vet it orkar it tänka har ingen lyssnar på det jag gillar ;D
Vad gillar du för musik? - allt bra förutom rock och sånt bajs

-KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  jaa
Har du fler än 3 jeans? -  aa, 
Har du fler än 5 tröjor? -  jaa -.-

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - aa
Använder du wax? -  nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? -  nej
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? -  aa
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - neej
Använder du rouge? - neej !
Uppsatt hår eller utsläppt?- utsläppt alltid :o
plattar/lockar du håret varje dag? - plattar när jag orkar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -nej hahaha

-KÄRLEK
Är du kär just nu? - eh asså vet it ..
Har du kysst någon idag? -  nej
Har du ett förhållande? -  nej
Är du romantisk? - ehh fan vet jag nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - ehh.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror på.. 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Vem sov du senast bredvid? - kommer it ihåg :s
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vet it
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- vet it
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Neeeej

 


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0