första gången!

Halluu allihopa :P

hehe okejj jag e it så hära expert på bloggar o så men ska testa :)
dt kanske e kul ! xD
aja men nu e jag hemma hos tara o väntar på att hennes snygga kusin ska komma :$
o lilla sandra sitter här bredvid miig o sjunger :D hhahaha :D
idag har ja iallafall varit i frölunda torg med tara o sandra :D
vi testade lite kläder o så <3
det var kul men vi var tvungna o gå hem -.- för min lillebror saknade miig blä blä blä :P
haha men jag köpte iallafall en tvär snygg keps :D tycker jag iallafall :)
sen gick vi hem till mig o fixade min lillebrors bilbana som han köpt hehe :D det var faktist kuul så mobba mig it :)
aja men orkar ir skriva mer :P
det är ju ändå första gången ;) 

PussPuss :D <3




här ee en bild på min keps ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHA omg bilbana!!!! :D:D snygg keps btw ;)<33

2010-02-19 @ 21:21:27
Postat av: shiishko

oojjj glömde säga att det är jag :D

2010-02-19 @ 21:22:22
Postat av: saamar g. ♥

vartifråån köpte du kepsen? ;D

2010-02-19 @ 22:26:40
Postat av: saandra mini<3

hihih snnygg keppaa:D:D

2010-02-20 @ 16:49:26
Postat av: tara<3

HAHAHHAHAHAHAHAH

2010-02-20 @ 21:54:47
URL: http://tarakamangar.blogg.se/
Postat av: Mee !

Stadium :D

2010-02-23 @ 17:48:25
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0