Måndaag :/

Kom precis hem från min pappa :)
hehe va it i skolan idag :$  ja var liitee sjuk :P 
 Fast jag kommer imon såklart :D 
jag har it gjort så mkt idag -.-  asså de e tråkigt att vara hemma :o 
jag svär jag går hellre till skolan än att vara hemma .. på en vardag då :P haha 
jag fattar it vad folk som skolkar orkar göra hemma :D hahahaha men såklart om hela klassen skolkar har man ju nån att vara med .. men men .. 
hahaha okejj det räcker med mina konstiga tankar nu :p
hehe <3 
I lördags va jag på typ ett kalas .. fast det vaa tvääär tråkigt :O
asså det va typ en kille som fyllde ett år -.-  vi va i en lokal dåå :) bättre än att vara hemma hos dee -.-
hahaha han fick iallafall kläder av oss xD 
aja nu har meliis kommit till mig :D hos min mamma då :D 
ja ska följa med henne till affären o köpa comviq !  

ska gå nu :) 
puss puss ! <3


Kommentarer
Postat av: Tara

Loseer xD<3

2010-02-23 @ 17:01:09
URL: http://tarakamangar.blogg.se/
Postat av: mee !

vadåå loser :D hahaha

2010-02-23 @ 17:19:11
Postat av: saandra miinii

hahah elr hurr dt e ass tråkigt hemma :P<333

2010-02-24 @ 16:12:17
Postat av: Mee !

Jaaaaaaaaaa :O

2010-02-24 @ 19:59:31
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0