No lifee ? xD

Heejjsaan :)

sitter här o gör typ .. ingenting ! 
jag har fan tråkigt :O  omg finns inget o göra längre :/
Längtar till sommaren då man går ut varje dag o kan ha på sig normala kläder -.-
hahahah det e saant :O  jaag måste fan ha på mig 500 tröjor ! eu .. xD
aja men kollade runt lite på bdb , o de har hämtat nån konstig soclog eller va det nu heter :S
fattar ingenting .. de försöker härma blogg :D hahaha asså de här nya ägarna har typ fått 40 års kris eller nåt !
de testar nya saker varje daag :P    pff halvkommentar o sånt ..!

Har köpt en jätte söt skjorta från gina :P ni vet såna på reklam o så :D
hahahaha okeej "vad har vi med saken o göra" tänker ni nu :D att ja snackar om vad jag köpt :P
men ni har själva valt att läsa detta o då får ni veta såna här småsaker :D <3  pluus fick ett jätteee fiint halsband från min pappa idag :)  omg trodde aldrig han ens KUNDE köpa fina saker :$ ni vet föräldrar ! xd
just det det finns en sida tara visa mig, det e typ en tjej som designar smycken o så :)
de e faktist fina ! http://designadesmycken.blogg.se/
Idag kom hon hem till miig :) ( tara då! ) hehe bara typ en timma :O.. dumma tara ! :(  hon frågade om jag ville fäölja med henne o sandra o bada imon , jag sa aa men sandra hade visst börjat på basket så hon kunde visst inte -.- 
sandra om du läser detta ! --->  du kommer inte till oss längre(eller smsar) nu när du blitt vän med de hära du var ovän med ? = förklaring xD ? we miss you :D

hahahaha aja det var det :)
hoppas mitt liv blir lite roligade imon :P

PUSS PUSS :* ♥

Kommentarer
Postat av: meliiiiiiiis

omg.

berätta inte hela ditt liv.

shiiit. :D

hahahah. :D:D

2010-02-27 @ 22:51:39
URL: http://melisdemircan.blogg.se/
Postat av: shiiirin

oooommmmggggg du berättar fan hela din livshistoria :o jag läste ba 2 raader xD hahahahah aajjjjaaa fin blogg saaanegiian!<33

2010-02-28 @ 14:18:26
Postat av: shiiirin

liiiiivshostoria? :o lääste ba 2 rader :$ hahah aajjja fin bloggiiish sanegian :)<333

2010-02-28 @ 14:19:46
Postat av: shiiirin

ooojjjj blev visst 2 kommentarer xD

2010-02-28 @ 14:20:19
Postat av: shiishko

NUUUU ÄLSKAR JAG DIN BLOGG :O

2010-02-28 @ 16:51:01
Postat av: sandraa

hahahhahahah:D

2010-03-02 @ 18:15:28
URL: http://sandrakhalili.blogg.se/
Postat av: saandra miniii<3

sorryy:/



jag har varit ass upptagen

2010-03-02 @ 18:46:51
Postat av: sandraa

haha okejj gör inget :) <3

2010-03-03 @ 12:31:46
URL: http://sandrakhalili.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0