Ödet !! :O

heeejj :D

Haha :P idag fick ja veta att ingen av oss hade fått nån prao plats :P -.-  eller joo några fick ..
aa men då var man ju tvungen att gå ner till berit o hålla på -.-  för praosidan hade redan stängts :P
Jag o Melis gick iallafall dit typ på rasten o så hittade hon en plats till melis som ingen hade sökt på .. o man kunde praoa två :O  hahahh så då sa jag ju såklart att jag oxå ville praoa där med henne xD
det är typ en klädaffär som heter Sonny Bono :p    .. en kill klädäffär :)  i stan !
... typ någon vecka innan eller nåt när vi fick veta att man skulle praoa :P  så sa melis att det fanns en kill affär i stan som kanske skulle vara roligt att praoa på .. såklart -.- hahaha men när jag såg affären var den väldigt liten o så .. så jag var tvungen att göra melis lite ledsen :P
Men det coola är :O att ingen av mig eller melis fick en enda plats från datan ! o vi hade sökt fyra st :P
så när vi gick till stan med shin som oxå följde med..idag! , letade vi efter affären(den berit valde till oss) o när vi tillslut hitta den.. Det var den affären :O som meliis hela tiden snackade om !! asså hon smilade verkligen hela dan efter det ! hahah hon gör det säkert nu oxå :P hahahhah neej men ärligt var det it ödet typ ?
inte en enda person hade sökt ... xD


Kommentarer
Postat av: TAra

HAHAHAHHAHHAHAHHAHHAH!

2010-02-23 @ 20:51:47
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0