brandlarm!


nu e ja hemma xd
va hemma hos melis lite för .. aa ville :D
meliis e oxå här, o min mamma e på nåt slags möte :S 
Idag på hemkunskapen gjorde vi pizza :D tväääär goaa :D fast ja kan erkänna att monas o leilas va lite godare än våra -.-  hehe men jag o melis gick o tog typ extra ost två gånger :D  så vi hade mer än alla andra :D o så när vi satt o åt ... gick brandlarmet !! omg störde miig ! exakt när man vill sitta o äta pizza xD så vår lärare blev helt stressad o gav påsar till alla , ofta man ska lägga en pizza i en påse där man igentligen ska lägga kakor i .. haha så då gjorde vi väl det :)
men jag kan it säga att ja la in de på ett normalt sätt :$ 
asså min påse var helt läskig :D medans melis hade lagt in sin helt rakt o så :D
okejj ska it snacka om pizza mer :D
men iallafall när vi stod på fotbollsplanen märkte jag att jag var tvungen att gå på toa :$
så jag tvingade melis att vi skulle hem xd
men tönt sean stod bakom oss o kasta snöbollar :O o ja var väldigt väldigt väldigt kissenödiig :D  så aa o det sa melis till han, så därför putte han mig i snön -.- på skoj såklart :P
hahahahahah o jag kunde it "kämpa emot" eftersom jag nästan it kunde röra mig :O :D
men det var det :)
o nu sitter melis o rör på min mammas grejer :S så därför måste jag gåå ! <3
okej kanske inte bara därför xD

haha puss puss :) ♥

Kommentarer
Postat av: saandra mini<3

ahahah gott:D



http://sandrasedighzadeh.blogg.se/



kmtr<33

2010-02-25 @ 19:58:57
Postat av: Tara<3

HHAHAHAHAHAHAHA

2010-02-25 @ 21:09:04
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0