Åhh! Solen skiner!!

Godmorgon!

Vaknade precis, eller inte precis men ungefär.
Hahaha igår fick min pappa tre cyklar!
Jag har redan en bra cykel hos min mamma :)
Men inte här!
Han fick de! Asså de e gamla såklart men skitsamma jag är ändå bara här ibland.
så nu försöker han fixa min cykel -.-
Tara sa att vi skulle cykla idag, fast hon har inte heller cykel så vi får ta dessa "nya" :D
Fast jag vill till liseberg!!! :(
Någon som oxå vill? 
Säg till mig då! 
Aja hejdåå ♥
 Och just det.. Hejdå melis som åker idag! :(♥♥


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0