brunnens kväll -.-

Hejsan!

Jaaag veet att de va länge sen, men har faktiskt inte haft tid denna veckan!
Jag o melis höll på med ett skolarbete som vi ska visa idag på brunnens dag :)
Haha det ända som e bra med denna dagen e att vi får vara lediga imon :o !
( fast såklart.. resten av världen har ju typ avslutning då! -.-)
Igår sov melis över hos mig, de bara blev så haha vi hade inte bestämt det!
Men hon somnade verkligen direkt!
Hon ba: jag har inte sovit bra på flera dagar.
Och ba för det somna hon haha  :D
Här får ni se lite bilder från det vi ska visa ikväll :)

 


Men nu räcker det :O annars vet ni ju allt!

Kommentarer
Postat av: kanik

du ska verkligen inte ha den bilden på mig på min header !

o var ee hjärtorna :(

2010-06-10 @ 17:26:47
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0