Hemma!

wihoo!
nu är vi äntligen friia i två månader something ! :D
Idag åkte jag och melis till stan, vi hade bestämt innan att vi skulle göra det..
Fast idag! Så vann vi biobiljetter bara för vi hade gjort en video till nån tävling.
Hehe 100 kronor sparade! :D
först åt vi på nåt salladställe vi ville testa, så det va också kul.
Tog faktiskt med mig kamera men hann aldrig ta kort :(
Jo typ ett i hammarkullen!


Haha två bilder från hammarkullen :P
Va ba tvungen att åka tillbaka till mitt gamla ställe..
Förr jag var största apan i det nätet! :O

Kommentarer
Postat av: sandra<3

HAHAh va gjorde ni i hk ?;P

2010-06-18 @ 22:55:17
URL: http://sandrasedighzadeh.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0