lillebror flytta in!

Haha nu har min bror flyttat in i mitt rum :p
Inte i huset om ni trodde det..
Så därför möblerade vi om lite och fick ta ut soffan från mitt rum också :/
Men ändå om han är jobbig så blev det skit sött haha !
det spelar ingen roll om hans säng är där eller inte, han var ändå alltid i mitt rum och höll på.
nu ska ni få se hur det ser ut :D

min brors del av rummet :o
omg ice age affischen! hahah!

min del hahah :D
ser ni mig i spegeln? hihi:P

Hahah stackars han, mitt rum e helt rosa! hahahahah :D:D ♥

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0