midsommar!

Hejsaan !

Va hos sandra idag.
Det va kul, vi cyklade ända till slottskogen och tillbaka! :O
Vi va ute på hennes gård lite också, och så kom det typ en liten fyraårig tjej ba: Får jag gunga med er?
Jag: Neej..
Sen sandra: men det e synd!
Sen så kom tjejen och prata o prata o prata ! wäääääääää blev helt galen på henne!!:S
Sandras mamma hade typ plockat massa blommor i slottskogen som vi gjorde kransar av.
De blev faktiskt tvär söta hahah !



Jaja nu sitter nog tara och fixar min blogg, så får inte kolla på den tills 12.00 -.-
Haha hejdåå ♥

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0