mina ben e röda!!

hejsan!

Idag var det städdag hos min mamma.
jobbigt -.-
Men först gick jag lite snabbt till gymmet medan min mamma åkte till simhallen:P
Haha när jag kom hem städade jag mitt rum och dammsugade, det var faktiskt lättare utan min mammas tjat!:O
Efter att jag hade ätit o allt så åkte jag hem till min pappa.
Fast igentligen till tara..
hon tog bort mina hår på benen med sån apparat!
Omg fick skit ont!! Men var tvungen, eftersom vi ska till lägret så jaa..:|
nu sitter jag här.. gör typ inget.
Imon ska jag dra hem till sandra.
Första gången :)
Och på lördag e det liseberg igen! Med tara xd
Ska försöka åka uppskjutet :$ 

aja bye hejdåå ♥

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0