så här ska det alltid va !

Älskar när solen skiner här i göteborg och man kan göra massa saker!
Gå på liseberg och sånt..
Men en sak som jag verkligen tycker om är.. att ha picknick med kompisar! :O
Picknick måste inte bara betyda mat?
Man kan äta chips och sånt (fast jag räknar det ändå som mat:/ )
Man kan sola! Eller läsa en bok också : jag o melis läste till ex twilight (den där eward berättar) högt för varandra, typ två sidor var.
En annan sak man kan göra på picknick om man gillar att ha kul är vattenkrig! Wihoo! det e så kul :D
Det e ju faktiskt skönt att bli blöt när man ändå svettas så mycket :) 
Så här kommer lite bilder från två helt olika picknickar! <3


Picnick nr 1 : I brunnsbo med melis :)





Picnick nr 2: I frölunda med tara, sandra, semme&hennes syster, sen kom också rim, laila och julia :)
ser ni flaskan?..= vattenkrig!! :D




Ni alla andra borde också gå ut i solen lite o roa er ;) hehe ..

Kommentarer
Postat av: tobbs

Besök min blogg sötis!



www.tobbs.se



visit my blog hunny!

2010-06-06 @ 01:34:30
URL: http://tobbs.se
Postat av: moa

älskar sommaren :) det är vattenkrig på avenyn idag vid 1 :) kom dit vetja ! <3

2010-06-06 @ 12:40:48
URL: http://moaekvall.blogg.se/
Postat av: Sanndra<3

Bäästa Dagen ever !!<3

2010-06-07 @ 19:32:59
URL: http://sandrasedighzadeh.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0