snart sommarloooooooov !

Heejsan !

Kom precis ut från duschen, har tråkiiiigt !
Imon är det äntligen skolavslutning!! :D
wihoo !
Sen efter skolavslutningen ska jag och melis först äta någonstans och sen på bio.
Men vi har inte bestämt film än..
någon som vet en bra film ? :)
Jaja och tara ska ju komma till min skola också, fast på samars grej.
Asså hon ska sitta i hennes klassrum.
Så a..
Efter det är vi friiiaa!!
Neeeej!!! kom på en sak!
Jag vill inte läsa dikt imon!!
Neej kommer skämmas skit mkt :S

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0