söndag !

hej sötiisar!

just nu har jag bara lust att gå ut i solen..
Men jag har ingen att vara med :(
Tara har åkt hem till diana och laila har ju rest bort, asså wää!
Måste vänta tills hon kommer tillbaka..
Idag e det ju mtv movie awards, o jag ville kolla på den men den kommer ju klockan tre!!
Liksom herregud, jag kommer inte kunna kolla :/ 
Orka vara vaken ända tills tre o aa, jag kommer inte kunna vakna på morgonen sen ens!

Så nu ska jag snart äta:)
Älskar min pappas maat!! hahhahahahha :D jag vet ja e gam.. -.-
Men va ska man göra?
Jaja ha det bra ! ♥

Så här ser jag ut just nu :O  = uttråkad!

Kommentarer
Postat av: moa

sv: haha , men jag tror det blir ett till nästa år :)

2010-06-06 @ 17:36:08
URL: http://moaekvall.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0