Dagen med shin o tara!

Heej!

sitter i vardagsrummet just nu med tara :)
Kollar på tv, och äter bulle och saker!
Riktigt kul!
Idag kom shirin hem till mig.. och tara men det räknas inte för hon kommer varje dag hahah :D
Vi gick ut till torget lite och det är skit mkt rea på bikbok just nu :O
Såklart köpte vi mcflurry, när det är 10 kronor springer alla blattar dit haha !
Sen hem, shin va också tvungen att åka hem så jag och tara cyklade lite..
Men hon tröttnade -.-
Så då gick vi till gården och nu är vi hemma:)
Här kommer lite bilder!






Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0