wanted: mina skåpsnycklar!!

Hejsaan bebiisar  !

Idag var det faktiskt bra väder, det blåste litegrann men va ändå sol :thumbup:
Vi började åtta, hade svenska då.
Fast resten av lektionerna var liksom inte lektioner.. haha!
På engelskan, son och gympan kollade vi på film : avatar  (jaa, så lång va den)
Den va faktiskt skiiiit braa :D
Den blev lite sorglig ibland när folket dog o så, men den va ändå bra!
Så kolla på den ;)
Matte hade vi inte heller och på musiken var vi tre personer - wow va många!
När jag slutat gick jag och leila till gymmet, efter det gick jag hem till henne en timma ba och nu är jag här:)
Kul va? hahah xd

Kommentarer
Postat av: astrid

fin blogg du har :)

2010-06-15 @ 21:12:23
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0