Come on, Sverige!

Heejsan!

Idag var det andra dagen på våran prao :D
Hahahha jaja, jag blev iallafall tvääär trött. o vi jobbade övertid :O
Han ba: bara för att ni inte varit här dessa dagarna får ni sluta kl 18.00.
Omg jag blev skit sugen på cola plötsligt i slutet :S
Jag kände mig faktiskt som en springflicka eller nåt på jobbet.
Jag fick springa runt i stan mer än typ 6 gånger för att köpa nåt eller fixa något !

Detta hade jag på mig idag:P


Imon har jag ledigt :)
Yeey xD
Jag ska nog till min pappa då, o bara så ni vet.. jag skriver typ aldrig på heelger eftersom vår internet där inte funkar än -.-
Omg såg ni vampire diaries :D ?
hahahha okej beroende..? :$

Shit kom på en sak!
Jag ska säga till min pappa att laga pizza i helgen :D
Omg älskar hans pizza :O Blir hungrig bara jag tänker på det.

Tara smsa mig idag och sa att det var 8+ grader!!! :D ♥
( Bra sverige fortsätt så! )
Våren e påväg :) fast väldigt långsamt..

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0