:(

hatar matteeeee!!!
vill inte ha prov!!
får ju ändå alltid dåligt resultat :(

längtar tills imon!
ska tvinga min pappa göra pizza till mig xd
o jag vet redan vad jag ska få från honom i present!
jag frågade min mamma om hon kunde köpa gymkort.. o förvånansvärt (säger man så?) så sa hon jaa :D
Men ska inte bli för överlycklig.. för man vet aldrig när hon ändrar sig :P

men det var det!
ville bara ta paus från pluggandet lite..
även om jag redan har skrivit idag.
Just det!
Glöm it att kolla på vampire diares snart :D!!

Ha det göttans ;)

Kommentarer
Postat av: shiiirin ♥

HAHAHAHA vem gör INTE ??! :D:D((LL)) saneeegiian!<3

2010-03-13 @ 13:16:53
URL: http://shimzy.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0