Förkyld! :(

Heejsaan alla :) !

igår var jag på fest med tara o min mamma :p
kurdisk fest!
det var för 8 mars ni vet ;)   kvinnodag.
det var iallafall kul ! såg en tjej från min skola där :D
så vi var med henne också. 
fast vi var inte där inne där alla dansar eftersom man inte ens kunde höra sig själv tänka ! :O
så vi var där i hallen.. o det var kallt där, men såklart brydde vi oss inte :P
tillslut gick tara o hämta MIN kofta :O istället för sin tunna adidaskofta -.-
jag ville ha den !!! men jag kunde inte bara ta ifrån henne den..  så därför e jag sjuk!
orkar it vara sjuk! blä hatar det !

här kommer iallafall lite bilder från igår <3


Kommentarer
Postat av: sandra minii<3

ffan ta dejj du skulle kommit igår vi baka o såånt;O<3



miss uuu

2010-03-07 @ 16:32:18
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0