framtidens torsdagar !

Heejsaan alla ! ♥

idag va det torsdag :) 
kanske kortaste dagen i veckan ? eller så e det fredag :/ vet it riktigt !
jaja men idag hade vi biologi prov! det gick faktiskt ganska bra :D!
trodde jag skulle få hjärnstopp som vanligt men det var faktiskt lätt :)
efter det var vi ( o med vi menar jag: melis leila mona o jag :p ) tvungna att springa upp till hemkunskapen, för vi skulle ha reovisning om ett land o laga nån mat därifrån..
så då gick vi upp dit o skärde kött o sånt ;)
det gick bra på redovisningen ! vi fick iallafall bra kritik eller va det heter xD

Nu sitter jag här med shiin :) eller hon e faktiskt på toa.. menmen ni fattar ! <3
vi skulle igentligen ha torsdagar som våran dag :D
vi ska typ va med varann varje torsdag o göra kula saker ! det behöver vii ;O
nu e shin tillbaka o hon har en hälsning till er ! :
KOLLA IN MIN BLOGG ERA KONDOMHÖVVEN! http://shimzy.blogg.se
daaaiim you'a sexyyyy bitch! :D daiiim boy!

det var allt för miig ! o henne xD
pusspåroompaan!! ♥

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0