Gymkort!

Heej allihopa :)

Idag köpte jag äntligen gymkort :D!!
Men jag hade tur :o
hon kvinnan som jobbade sa att de har en ny regel från o med idag att ungdomar inte får köpa gymkort om föräldern inte är medlem :S
O gissa vad det kostar för en förälder att bli medlem utan att få gymma ... 700 !!
Så jag va den sista personen som fick köpa ba sådär :p 
om jag bara skulle väntat en dag till skulle jag inte haft gymkort nu.. eller aldrig.
stackars de som planerat att köpa gymkort :/
TUR HADE JAG VERKLIGEN :D

hahaha men idag försökte jag o melis göra hemkunskapsläxan :)
lite gjorde vi men sen åkte vi till stan, för det var det jag ville göra från hela början!
O såklart för att jag fyllt år ;)
Jag köpte: en tröja från Gina = rea! hahahaha
två olika armband <3
och ett sött armband till min BV meliis för hennes födelsedag förra veckan :)
Såklart köpte hon också nåt till mig <3

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0