Måste läsa !!

hejsaan allihopa :D

jag kom precis ut från duschen :P ska göra läxor o sånt nu.. snart !
haha aja måste bara berätta vad som hände idag :D
jag följde med melis till statsbiblioteket efter skolan så att hon kunde skaffa nån turkisk bok,
där såg vi nån kille från våran skola som vi snackade med xd hahah 
men aja efter det blev vi båda typ på skratt humör o så gick vi till mc :P
jag köpte cheesburgare :D .. såklart !! haha <3
vi tog iallafall en ballong därifrån innan vi gick ut :D
hahahahhaha omg vi tog 18 bussen hem o det var typ lite fullt längst bak som vi satt.. vi satt typ längst längst bak.
hahaha så vi höll typ på med ballongerna o skrek o så .. sen så kom en kille typ in i bussen, sån här riktig blatte ni vet!
han ringde till nån ba: hej det är viktoria !
hahahahah omg jag o melis skratta ihjäl oss .. vi ba vaa?  sen efter det satt han o snacka med sig själv typ så : whata fuck .. vilken grej ! osv :D  hahhahah så vi skratta ännu mer, o då hörde jag honom säga till sin kompis i telefonen: aa jag har underhållning av två barn ...  han mena oss -.-
hahahahahhahahahah sen råka jag slå en kvinna som satt framför mig i huvudet med ballongen,
hon vände sig om : nej du får it studsa mig i huvudet med den där ballongen!!!!  ja ba : ja studsa dig it i huvet :$ sen han killen bredvid mig ba : aa såna fjortonåringar! hahah sen började de snacka om oss ! :O
hahahahahah det bästa va i slutet !
vi kom fram till brunnsbotorget o skulle gå av.. så plötsligt satte han sig på miig !!! :O omg typ hoppa på oss :O
sen jag ba hallå ! sen han gick bort, han ba : där fick du straffet !
hahahahahhahahahahahahahahahahahhahahaahahaahhahahahaha :D:D:D:D:D
omgg bäst var deeeeeeeet !!!
helt dum i huvet var haan ! hahaha

men aja det var det !!
har inga bilder :(
men puss puss ! ♥


Kommentarer
Postat av: Tara<3

AHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHAH.....!!

2010-03-01 @ 20:59:50
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
Postat av: mee !

tvääär bääst va deeet :D

2010-03-02 @ 10:39:26
Postat av: saandra mini<3

hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !!!!!

2010-03-02 @ 14:47:55
Postat av: shirin

svar: HAHAHAH tyst du e tönt ;) jaaag veeet visst är jag bäst:D du borde vara glad att jag härmar dig!

2010-03-02 @ 17:46:25
URL: http://shimzy.blogg.se/
Postat av: sandraa

hahahaahah :D

2010-03-03 @ 12:32:37
URL: http://sandrakhalili.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0