Me♥Dance

Hejjsaan människor!

Idag är det torsdag :)
det känns som om det var 10 år sen jag skrev!
men det var igentligen ba 2 dagar sen :D hahaha xd
Idag hade vi bara tre lektioner... Men men :) 
på gympan hade vi skit kuuuul !
vi dansade i omklädningsrummet haahahaha, asså killarna spelade fotboll så -.-
omg vi svettades tvär mkt :D

imon har vi prov! :(
omg!
det värsta ämnet oxå.. MATTE!
tvär mkt läxor o sånt har vi också =/

men istället för att sitta här o klaga så går jag o pluggar ;)
eller hur jag e duktig flicka ♥



Kommentarer
Postat av: saandra minii<3

emm... en handduk?

2010-03-12 @ 16:11:09
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0