Överlyckliig :D... men ändå inte.

Heeeeeeeejjsaan människor :D

Omg är skit glaad!
Vet ni varför?
För äntligen kommer vår nya data funka!
Asså har inte haft data på helgerna i typ ett år..
Man behöver faktiskt data då :O

Idag berätta vår chef till oss att vi ska denna veckan jobba varje dag :/
Det var ju igentligen det vi ville, men liksom vi blev ändå vana med varannan dag..
Och det var ändå skönt så :(
Så nu e jag sur igen.
Hahahahahah omg mona hade rätt :O
Jag blir aldrig nöjd..
Först ville jag jobba varje dag och nu när jag får det, vill jag inte xD

Men det kommer ändå ta slut snabbt :)
På påsklovet tror jag vi kommer få besök..
Både min mamma har sagt det, och en annan tjej.
Haha o då menar jag två olika personer :/
Jag kommer liksom få springa runt mellan min pappa o min mamma bara för att träffa båda :D

Men men -.-

Här kommer lite läskiga bilder från veckan :P ♥






Dåliga bilder i know :D !!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0