Redan freeeedaaaag ;D

Heej :)

Äntligen e det fredag!
Tiden går så snabbt nuförtiden.
åren, månaderna, veckorna.. dagarna ♥
Det var liksom "igår" som jag fyllde år, eller som det blev 2010 !
Om jag ska vara ärlig är jag rädd.. jag e rädd för att tiden ska gå snabbt och det ska hända.
2012.. det e det jag e rädd för.. okej ni kan mobba mig för det men liksom, det e tvär läskigt!
Tänk om det verkligen är sant ?
Det kan inte vara sant.. för människor har sagt flera såna här saker, om jordens undergång & så.
Men detta var annorlunda :S 

Om det är sant, då ska jag göra allt jag har velat göra i livet :D
Om det går.. :P

Snart ska jag iallafall till min pappa, kommer säkert bli kul.. Och som jag sa --> Pizza !!

Men hejdå så länge! ;)


Hahahahhahahahahaha gammal bild !!!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0