skit sur !

Omg stör mig !
Jävla tönt affär :@ (sonny bono)
Vi gick dit, på våran första arbetsdag sen jag ser två fula fjortis wannabes gå in :o
Omg sen jag o melis gick snabbt vi ba : VI ska praoa här,  sen de kommer med att de oxå ska göra det :S
Plus det är en tvär liten affär hur fan ska fyra personer praoa?
Sen han ringde nån..  han ba oj det har blivit en dubbel bokning, jävla tönt :@
han skicka hem oss!!  :  "ni får praoa varannan dag istället."
Omg har lust att slå någon just nu ! :o
jävla töntar har de inget liv att gå o dubbel boka.
Så fula! :o


Kommentarer
Postat av: kaniik

zaaaanndra flipping over :P

haha men ja förstår dig, mannen så fula:O:O

2010-03-22 @ 17:37:54
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/
Postat av: saamar

waaaaah sååååååååååå fula!

2010-03-22 @ 20:38:21
Postat av: sandra miinii<3

;O men ni belv ju typ ''lediga '' då?

2010-03-22 @ 21:14:15
Postat av: shiiirin ♥

SÅÅÅÅÅ FUULA! men ändåååååå ni får sova varannan dag??! :D<3

2010-03-23 @ 13:22:19
URL: http://shimzy.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0