Torsdag: Bra dag!!

Heej alla söta människor!

Idag va det torsdag. Eller det är fortfarande torsdag då xD
Det är en bra torsdag.. För vi ska it ha mer skola förrän om tre veckor :D
O vet ni vad det betyder?
: Inga prov, läxförhör, inlämningar eller äckliga läxor :O
(Det betyder en till sak oxå.. Vampire diares--> Glöm inte:P )

Har ni märkt att snön nästan är borta :D ?
jag är överlycklig för det !
Orkar it med den -.-
I alla andra länder e det varmt nu :( 
Jaja, nästa vecka e det iallafall prao, hoppas det går bra för oss. Så de it slänger ut oss eller nåt:P
Hahah nee såklart de it gör, men ändå xD

Imon ska vissa personer sova över hos mig för att jag fyllt år ;)
Det är inte ett kalas så ni vet.. Ba typ 4 av mina närmaste vänner :)
Kanske kommer bilder sen. Antingen här eller på bdb :D
Det var allt för mig idag... nästan:D

Laddar upp en bild på min sötaste Tara istället :$
Bara för att jag älskar henne ♥


Kommentarer
Postat av: Tara

i love u 2<3

2010-03-18 @ 18:48:41
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0