Hehe ;)

Hej människor :)

Idag var jag ledig..
Hade inte så mycket att göra, först kollade vi på drag me to hell med Melis :D Älskar den filmen! Ni måste alla se den xD
Sen efter det gick vi till gymmet, fast vi va inte så "träniga" :p jag hade inte lust så mycket, hahah.
Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag om man tänker efter :S
eller jo på ett sätt.. men ändå it :D hahahahah okej.. konstigt :p

Jag har köpt en söt tröja på New Yorker :d
Det står I ♥ Haiti xD
Den kostade ba 49 kronor, o pengarna gick till haiti så.. såklart jag köpte den :P


Yeeye :P
men imon jobbar vi igen!
Kommer bli as jobbigt, men ändå kul.
Jag var helt trött igår när jag kom hem från praoen :O
Asså man sitter inte typ en enda sekund :S
O ni vet mig ..sån latis :D
hahhaha jaja det var allt ♥

HaDetBra!
PussPuss :*

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0