Min underbara dag! hahahah not xd

Heejsaan alla sötiisar!

det var en speciell dag idag:D!
vet ni vad? kvinnodagen OCH melis födelsedag! <3
grattis till min lilla bebiis som precis blivit 15!! ♥
o snart är det min tur också :)
nästa vecka. på tisdagen.. glöm it ;)
fast vet ni vad jag har längtat till mer än min födelsedag :o ?
SOMMAR!!!   omg så irriterande, det blir ju inte ens vår!?  jävla sverige väder!

Idag blev det ju iallafall som vanligt brandlarm på vår skola!
vid hade författarbesök när det kom :p
jag blev både glad o ledsen..
för det första: jag orkade inte lyssna på när han snackade om hur man gör för att skriva -.-
för det andra: det var synd om honom.. alla ba - yees!
för det tredje: stackars niorna :O de kommer ha världens fulaste bal jag svär :S

efter skolan följde melis med till tandläkaren, de skulle bara kolla -.-
asså jag tycker de här besöken där man bara ska "kolla", de e helt onödiga :O
orka gå ända dit för att kolla :s
Mannen skicka hem en lapp istället o skriv: kolla dig i spegeln= e de vita.. bra gå o sov.. e de bruna ..Kom hit nu ! hahahahahah nej men ändå -.- så jobbigt!

aja det var iallafall allt för mig :D

btw här e en bild från när brandlarmet gick ;)



PussPuss :*

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0