1 maj !

Hejsan alla :)

Som ni ser är min blogg förändrad igen.
Den är fin, men det känns som om något saknas :/
Några ideer?


Idag e det ju första maj som ni alla vet.
Det e ju något speciellt med denna dagen, alla demonstrerar och så :P
Vi ska iallafall på fest :D !!
En kurdisk fest här på frölunda.
Som tur är ska Tara också komma.. och sandra :D ( SandraMini )

Så det kommer ju såklart bli skit skoj ;)
Kanske laddar upp lite bilder från festen sen, om jag tar några ♥

Men hejdåå!
Hoppas ni också har det kul idag :*



Hahahah minne for ever!
Festen jag, tara o sandra blev vänner :D ( o samar oxå, men hon e it med på kortet:(  )


Kommentarer
Postat av: Sandiikandii

fan va ja hatar dig fan va taskig du e ta boort

2010-05-01 @ 17:07:34
URL: http://sandrasedighzadeh.blogg.se/
Postat av: miig :d

hahahhahah du e sötast av alla ju ;O !! :D

2010-05-01 @ 17:56:08
Postat av: Sanna

Va festen kuul?? Jag hade kul igår när alla stack till Maj brasan och tände raketer:D

2010-05-01 @ 22:45:34
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0