festen!!

Okeej nu ska jag äntligen berätta om festen.. eller rättare sagt, ladda upp bilderna vi tog :D

Jag åkte dit med tara o hennes pappa (träffade min pappa på festen sen.) och eftersom de va så sena så var vi där runt nio!
När jag kom dit hörde jag någon: SANDRAA!!
Så kom min lillebror och slängde sig in i mig :P

Hehe, här kommer lite bilder från festen och när vi gick ut på gården!


Snyggaste håret på hela festen ;o
 





 samma lokal som förra gången ;)



när maten kom, då flockades alla runt bordet!
hahahahhahahaha :D

Haha det bästa var ändå när vi gjorde justin video!
det fanns typ 2 personer som älskade honom, tjejen grät för honom och killen liknade honom skiit mkt :O
Fan önskar jag kunde ladda upp videosar..

Här var iallafall det jag hade på mig!
 hahha mobbat/misslyckat hopp :rolleyes:

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0