kanelbullar!

Heej!

Jag sitter just nu hemma hos melis och "vi" bakar bullar.
Haha det är igentligen hon som bakar mest då, ni som känner mig borde veta att jag inte är bra på sånt!
Hahaha :D
Men vi ska igentligen inte bara baka för vår egen skull, för vi har operation dagsverke på onsdag -.-
Man måste liksom samla in pengar som går till flickor i  sudan eller nåt.
Så vi ska sälja bullar :D Det gjorde vi förra året också och det gick faktiskt bra!

Omg god nyhet!!
Vampire diaries kommer igen på torsdag!! :D
Omg skiiit glad, trodde den skulle komma på hösten igen eller nåt!
Men nuu hihih tvär glad!

Iallafall nu ska jag gå tillbaka till bullarna! :)

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0