Min&Taras dag!

Heej människor!

Idag var jag med Tara, det var kul som vanligt!
Hon gick typ hem för en timma sen :)
Vi satt och snackade om lite olika saker o så, och så typ en minut innan hon gick tog vi lite kort.
Hahah de där nere, ursäkta för min pyjamas :blush:

OMG va fan hände med vampire diares idag?
den kom inte asså vet ni hur mkt jag hatar denna fula ishockeyn som kommer istället!

Men har inte så mkt att skriva om så borde gå nu ♥
Ha det bra och kommentera gärna !




 tara ville it ha med sitt ansikte :(

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0