My heart is broken .. haha ;P

Heej alla!

Idag har jag vart ute lite, gick till ica här nära vårt hus :)
Tog med mig min lillebror och vi köpte chips, godis och 2 coca cola !
vi kom hem ungefär vid halv 5, så jag tänkte gå till Frölunda torg med klänningen jag köpte igår.
Jag ville byta den mot en skit söt klänning som jag sett i BikBok!
Så då sprang jag och gjorde det eftersom torget stänger 5.

Men omg, när jag var påväg tillbaka fick jag plötsligt ont i mitt hjärta!! :O
Det va skiit läskigt, jag fattar inte varför asså jag kunde nästan inte stå upp så jag la mig ner på en bänk!
Omg asså jag fick verkligen ont! Och såklart så blir man ju rädd och då blev det ännu värre :( !

Vet ni varför det blev så? för det gör inte jag..

Här är den söta klänningen jag köpte :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt klänning

2010-05-17 @ 16:39:41
URL: http://eiiimma.blogg.se/
Postat av: Donija

fan vilken fin klänning:O

Fin blogg också <3

2010-05-17 @ 21:57:04
URL: http://danydost.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Hej, och förlåt för dåligt svar ♥ Kommer igen nu med fototävling och galenskaper under dagen så kika inom. Hoppas du får en fin dag ♥

2010-05-18 @ 10:59:08
URL: http://caroflina.se
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0