Söndag you know

Heej människor!

Igår va jag lite i stan, skulle köpa jeansleggins men hitta inga bra ;O
Så köpte bara skor.. Ballerina skor!
Det är liksom det jag köper varje sommar ;)

Men men idag hade jag riktigt tråkigt så frågade shin om hon ville komma, men hon skulle till sin brors träning -.-
Därför gick jag dit lite grann, o kom tillbaka nu.
Imon har vi tråkig orientering !! Orkar it! :O
men måste...
Längtar tills på helgen !
Då ska tara äntligen fixa min blogg!
Så då måste jag bli nöjd faktiskt xD

Här kommer bilderna från idag ♥



 
hihihahahhahah misslyckat!
aja byebye, ciao, adios, khodafes, hejdå ? vad finns mer hahahha :D

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0