är man osynlig så är man :/ ( tara du vet vad jag menar! )

Heej!

Idag var en kulkul dag!
Vi alla var på lite danshumör haha ;P
Jag mona kanik shin o abir satte på kurdisk musik o dansa, hahhaha skit kul ju ;)
När jag kom hem ringde jag tara men hon var visst inte hemma.. Behövde snacka med henne lite om en sak.

Omg hahaha så misslyckad jag är!
Lejla ba: sandra de tar ju bort dig från allt. först kniven i hjärtat nu detta -.-
Asså vi kom på 5 plats på orienteringen i måndags, så det stod på tv:n.
Kanik s 8a
Lejla c 8c
(tomt)
Omg!! asså vadå glömde de mig eller? :O
hahahhaha -.-

jaja imon har vi LEDIGT !! 
Äntligen har vi lite ledigt, torsdag o fredag är ju ändå onödiga dagar.

Omg hittade skiit söta jeans från förra året!
Fast det är hål i de, omg stör mig. Ska låta tara göra hålet lite fint (a)


Kommentarer
Postat av: ; l e j l a .

HAHAHAH DIN TÖNT JAG GÅR I 8B :)

2010-05-12 @ 21:16:28
URL: http://lejlaceric.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0