Torsdag igen.

Heej alla sötisar!

Idag va det torsdag, och då hände det såklart ingenting.
Jag vet att jag har varit dåååliig på att blogga, precis som alla andra veckor :(
Men det blir så på vardagar, asså jag har bara inte tid.
Jag har typ två prov varje vecka!
Och dagens prov var teknik ! så ja..

Denna veckan kommer jag nog stanna hemma hos mamma. Det var hon som vägrade låta mig gå, hon ba: nej men sandra vi kommer ha jätte roligt på helgen, hammarkullefestivalen, fest, blähblähbläh!!
Och när min mamma vill att jag ska stanna.. Ja då måste jag såklart stanna.
Hon ska inte få present på mors dag som straff mohahaha :cool: 

Men nu ska jag gå! Här kommer lite bilder från veckan :D 











Hejdåå!! ♥ 
Glöm inte vampire diaries om 10 minuter :)

 

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0