weird dag i angered!

Heej!

Kom precis hem ifrån skolan.
Va it precis i skolan då, utan vi åkte nånstans.. tråkigt!!
Men som ni ser så hinner jag inte blogga så mkt på vardagar. :(
Men jag försöker.

Saknar min mobil, har fått låna en sålänge mobil av melis :/
Men you know.. den e jobbig haha xD

   Före♥                 efter :O
Min mobil gick ju sönder helt utan anledning, o en tjej idag tappa sin mobil i sjön.
Och den funka!!
Jävla cpmobil ;(

Jaja nu ska jag iallafall äta, sen läxor.
Ha det bra !

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0