måndag..

Första skoldagen idag efter mer än en vecka!
Åhh vi borde ha två veckors lov !
Hände faktiskt it så mycket idag, var på jätte glatt humör efter att leila sa potata !
Hahahaha så jag melis och abir gick runt i hela skolan och frågade folk om de kunde säga potatis på sitt språk :D
Fan vad mycket vi skratta, araberna var bäst! Aså deras dialekt är så skön typ . Potata !! HAHAHA ♥

Well well, gör lite småläxor just nu och sen ska jag kolla på chuck !
Just det, jag tror justin bieber är med i dagens csi ? :p

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0